Drogerie Haul

Gestern war ich noch kurz im DM. Mal wieder viel mehr mitgenommen als ich eigentlich brauche. Eigentlich wollte ich nur wegen dem Essence Peel Off Nagellack in die Stadt, aus Erfahrung weiß ich ja normal, dass das bei mir nichts wird, wenn ich nur EIN EINZIGES Produkt mitnehmen will. Na ja, das kam dabei raus:


von links nach rechts:

Excellence Creme von L'Oréal für 6,45€. Das will ich für meinen Ansatz benutzen
Essence Peel Off Base Coat für 2,25€
Essence class 2013 nailpolish für 1,75€
Essence Fake Lashes kosten um die 2€
P2 Spitzer Jumpo Pencil für 0,95€
Essence class 2013 Powder für 2,95€

Im Müller habe ich dann folgendes gekauft:


OPI Nagellack runtergesetzt auf 9,95€. Da musste ich einfach zugreifen...


Beyonce Pulse Parfum 15 ml für 11,95€. Das war einer der Düfte, die auf meiner Wunschliste standen. Und tut mir sehr Leid für das Bild, ich weiß, dass es miserabel ist. Ich habe es leider bei dem Licht nicht besser hinbekommen.

Kommentare:

  1. den Essence Peel Off Nagellack hab ich mir auch vor paar Tagen geholt . ich finde den richtig gut :)
    LG :*

    AntwortenLöschen
  2. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs..

    http://lookbook.nu/pathymoreira
    http://facebook.com/blogtodacharmosa

    AntwortenLöschen
  3. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. Ich wusste ja gar nicht das es im Müller OPI Nagellack gibt !! Da muss ich gleich mal bei uns im Müller nachschauen ob ich auch ein Schnäppchen machen kann ;)

    AntwortenLöschen
  5. Die Essence Wimpern benutze ich auch immer, finde es ist echt ein gutes Preis-Leistungsverhältnis =)

    AntwortenLöschen
  6. Wir haben kein Müller mehr *schnief* Aber nach DM muss ich die Woche auch noch mal, hat ja mal wieder einen guten Beutezug gemacht!
    LG, P

    AntwortenLöschen